En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Alva

Min älskade unge saknar sin moster så jätte mycket. Det märks inte hela tiden utan det kommer och går. Mest när hon ska sova.

Jag måste be Nille skicka ner något från karro alva säger att hon skulle vilja ha något som är hennes och sova med. Förut hade hon hennes houdini tröja men den har försvunnit.


Det märks också på henne att hon är mer mammig och kommer hela tiden över till oss på natten. Det kan ibland kännas jätte jobbigt när hon vill vara när hela tiden men också skönt. Jobbigt för att jag själv behöver få vara i fred och läka men samtidigt gör hon det lättare att gå framåt.

Jag blir så arg på Karro för alvas skull. Jag försöker att förklara men hur ska jag förklara när jag själv knappt kan förklara för mig själv?

Alva och karro har sen alva föddes varit väldigt nära varandra. När Karro varit på samma ställe som Alva har dom alltid sovit med varandra och varit tillsammans jämt.

Min lilla unge saknar henne så mycket och jag kan inte mildra hennes saknad.

Hon säger att hon vet att karro alltid kommer att vara nära henne och att hon jämt finns runt henne.


eller vad tror du?
Postat av: Sara

Ååå jobbigt, svårt att förstå och hur svårt är det inte då att förklara .....

Arvid och jag sitter här och kollar på eran blogg, han Ååå kolla Alva, Lilly, och en motorcykel (fyrhjulingen) han är grymt imponerad!!

Kramen till er!!

2008-07-30 @ 14:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0