En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

har varit för trött för att skriva

Har varit i gång i flera dagar med kalvmärkning och lite fiske. Tyvärr har jag inte orkat lägga upp bilder eller skriva. Men nu kommer det lite bilder i allafall
På söndag kväll kom familjen Karlsson upp från Holm. Deras älsta dotter Olivia kommer Att vara med oss några veckor. Vi har hunnit fiska med dom och sen har dom följt med oss på kalvmärkning.

I Fredags började pappas hundar att slås. Och med min vanliga tur så hade jag min arm i mellan sånu har jag en snygg svullnad och jävligt ont i den.

Johan lyckades krascha med motorcyckeln så han har en snygg svullnad på sin fot och kan inte riktigt gå på den.

Mamma kom ner till Gardvik i fredags så jag skjutsade barnen dit. Dom är ungefär lika trötta som jag så hade dom fortsatt att följa med hade vi antagligen bara bråkat.




När vi var på väg att fiska passade vi på att rida en sväng. Så nu finns det bild bevis på att daniel har suttit på en häst. det är Nisse han rider." min häst"





Vickan på selsjön


selsjön


På väg upp till kalvmärkning. Klas , alva och Erik



Lilly






Mys pys i sovsäck. Alva , olov-daniel och lilly


Misslyckat nersövnings försök av Lilly





Vi gillar att elda



Monika och Olivia



Kajsa



Även jag är ganska trött





Jag stängde in Daniel i sovsäcken sen passade barnen på att trakassera honom . Där av det panik slagna uttrycket.





Lilly däckade på vägen ner i Monikas famn



Ny vaken Nils på sexhjulingen


eller vad tror du?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0