En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Karro




Vi fick svaren från obduktonen på lilla syster. Hon hade tagit sömn medecin och sen lagt sig bredvid sin älskade nille där hon var trygg och somnat in där. Det var ju det vi i princip visste men nu vet vi det helt säkert. Hon hade ingen alkohol i kroppen. Det kändes jätte skönt att veta att hon själv hade gjort ett val som inte var grundat på alko dimma.

Det har gått bra nu några dagar men ibland när jag sitter i bilen och kommer på mig själv med att försöka ringa henne gör det så förbannat ont. Jag vet att det kommer att rivas upp igen och igen och för varje gång kommer det att göra mindre ont.

När jag var på väg hem från Gardvik fick jag en sån stark känsla av att hon satt bredvid mig som så många andra gånger vi varit på väg någonstans. Jag tittade inte bredvid mig utan bara njöt av stunden av en dröm att hon fanns nära mig.

Älskade syster jag vet att du finns runt oss och vakar över oss. Tack för den korta tid vi fått tillsammans. Den tiden kommer jag alltid att spara i mitt hjärta.


eller vad tror du?
Postat av: Lovisa

Fy oxå ja det var ju bra att det verkligen var hennes val som du skriver å inte nån fylle grej!

Men det eju trots det väldigt jobbigt att tänka på det hela! Kram

2008-07-13 @ 09:59:12
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0