En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Bröllop

Vi var på bröllop i går. Först hade vi tänkt strunta i det men sen kände vi att vi ville fara. Det som var tråkigt var att jag hade en jätte jobbig dag och ville helst bara ligga ner och sova.

När jag ska ut på fest brukar jag ringa karro medans jag gör mig i ordning. Och som ni förstår så blev det en jätte jobbig grej att inte ha henne att ringa till. Men efter mycket stessande fick vi alla på oss kläder och tog oss i väg. Jag och Daniel var så jätte fina han hade en snygg svart kostym och jag hade min gröna siden bal kläning. Jag kände mig så jätte fin.

Bröllopet var väldigt vackert och bruden var underbart vacker. Festen var väl organiserad med god mat, musik och god dryck. Jag hade jätte roligt festade ända tills jag somnade på köksgolvet vid två då var det dags att åka hem.

I dag har det väl inte heller varit världens roligaste dag men det var ju som tur helt självförvållat. Vi har typ sovit hela dagen tills barnen kom hem.

Känner mig fortfarande helt trög i huvudet.

eller vad tror du?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0