En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Gardvik

I dag var vi på skolavslutning på skolan och dagis i hemling. Sen bar det raka vägen hem och paka och sen försöka få in ungar och hundar.

Varmt som satan tur att jag har ac. Fick typ psyk bryt när jag jag skulle packa. Det är bara att inse bilen är för liten. Jag fick bara med mig två hundar av mina tre.

Barnen var jätte griniga hela vägen upp. Vet inte hur många gånger jag tänkte sätta av dom på nästa parkering.

Jag hade en jätte jobbig resa. Ville helst bara skrika och gråta. Fattar någon att karro aldrig kommer tillbaks. Jag känner mig ömsom ärg och ömsom ledsen. Vet inte varför jag känner mig arg det är inte på något speciellt jag är arg på. Måste börja springa för att få ut all konstig energi i mig. Jag behöver få i gång mer endorfiner så att jag kan kanalisera allt.

Ibland vill jag helst bara sova men det inser även jag att det inte funkar i längden :)

eller vad tror du?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0