En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Midsommar

Hade inte tänkt åka till Ankarede men efter på tryckningar från kusin jossan så drog vi i väg ändra.

Var rädd att det skulle bli jobbigt eftersom vi hade varit alla 4  systrar där förra året.

Jag hade riktigt kul men visst var det jobbigt det går ju inte att bort se i från.

När jag inte sover ordentligt blir det mycker jobbigare och särskilt om inte Daniel är i närheten. Han är verkligen min trygga klippa som jag kan luta mig emot. Den kärlek som jag känner för honom är helt obeskrivlig. Han är verkligen min andra hälft som jag inte skulle vilja vara utan och absolut inte under den här jobbiga tiden som varit och som säker kommer att fortsätta.

TACK DANIEL FÖR ATT DU FINNS OCH FÖR ATT DU ÄR DEN DU ÄR.

eller vad tror du?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0