En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Japp jag har överlevt men det var ganska nära

Jag åkte på världens feber med värk i hela kroppen. Jag var ganska övertygad om att slutet var nära många gånger. Men nu verkar det värsta vara över och jag mår väldigt mycket bättre .

Har tänkt på en liten sak. Typ vad tokigt nostalgisk man kan bli över saker som man minns från sin barndom. Jag satt och såg på teve i kväll och vips var han där. Min barndoms stora idol. Han som fick mig att kikna av skratt och tänk jag skrattade fortfarade hejdlöst. Min stora idol LINUS PÅ LINJEN. Han är så enkel men ändå helt underbar. När han blir arg blir han jätte arg för att i nästa stund bli helt galet glad.





Han är helt klart min stora idol

eller vad tror du?
Postat av: Annika

du är så söt =)

2008-10-09 @ 20:44:58
Postat av: Camilla

Håller med fullt ut.

Linus är tokcharmig, hans humör påminner starkt om Antons.... :) :)

2008-10-11 @ 20:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0