En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Kittelfjäll

Nu har jag tagit mig upp hit igen. Det tar en jäkla tid att ta sig den lilla biten. Man är helt utsliten när man väl kommer upp.

I dag ringde P1 till mig. Dom ville att jag skulle ställa upp i ett program som handlar om samers psykiska hälsa. Så på måndag kommer jag att vara med i p1 klockan 16.00. Hoppas att jag inte gör bort mig totalt. Vi får väl se.

I går var jag och Märta ute på en mörker ridtur. Lite läskigt när man inte ser något utan måste helt lita på hästen. Hästarna var väldigt pigga . Cebonita kändes mjuk och väldigt framåt. Det var väldigt läckert när lasse och märta drog i väg i mörkret. Det sprutade gnister om lasses hovar så att det såg ut som att han flög fram på eld. Man såg inte så väldigt mycket annat. Gha vad jag kommer sakna lilla vita nu när jag är borta. Märta får lägga ut bilder så jag får titta på henne i allafall.

Nu har jag lyckats ta med usb kabeln så lite bilder ska jag kuna lägga upp

eller vad tror du?
Postat av: Lovisa

Tack !!



Du e ju som värsta kändisen snart!

2008-10-17 @ 23:32:23
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0