En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Det gör ont

Japp i hela kroppen. Vi har dragut slakt ren i två dagar. I går var det en riktig hårdkörar dag för mig. Det känns som om nån har stoppat hela min kropp i en mangel. Men samtidigt känns det skönt med sån träningsvärk. Man vet ju liksom att man lever.

Det är bara mitt jävla knä som gör riktigt ont. Men läkaren sa att det enda som behövdes var sjukgymnastik. Hm vet inte riktigt om jag är så jätte säker på det. men jag orkar inte bråka om det just nu. Det får hjälpa med värktabletter.

Jag vet att jag lovade några fina höst bilder men det få vänta för jag har ju som vanligt glömt usb kabeln i studsviken.

Daniel har farit till fjälls igen förhoppningsvis kommer våra renar in i kväll. Så då får vi dra i morgon i tjokkola. 
 
Nu ska jag gå och vila min stackars kropp och sen ska jag åka till gardvik och hämta mina små gryn. Och i kväll kommer min mys kusin josefine. Jag längtar efter dig gumman.

eller vad tror du?
Postat av: Jenny

Fördelen med tränigsvärk är att det är ont som man vet vad det beror på. Värre är det ju med sånt som inte finns en anledning till.

Träningsvärken går nog över snart.

Jag säger som pappa : "Om du går ut och går en mil ska du se att det blir bättre" :) :) :)

Vi ses och hörs!!! Kramar Jenny

(PS Har ett brev hör från Fredax till Alva)

2008-09-12 @ 12:51:44
URL: http://frusahlen.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Kom ihåg det ska göra ont om man är född 1980..

Å det går nog över förr eller senare tycker läkarna!

DET SKA VARA SÅÅÅÅÅÅ TYDLIGEN!



E så JÄVLA less på det så kallade liv jag har just nu.

Tog bilen nu å parkerade vid renhjälan å gick runt en sväng å plockade i lite horn å sånt in å ut i alla dörrar å vips blev jag så dålig så jag visste inte om ajg skulle ta mig till bilen å hem eller om jag skulle måsta ringa efter nån..

Fan fan fan så less jag blir



Men du det där med tomtar å troll eller trolltyg i tomteskogen var en bra idé

det ska jag göra når jag väl blir pigg



Men du jag tror att det var den filmen jag har beställt då kan vi ha en mys kväll när mörkret kryper på å ni e klara där uppe till fjälls...

Eller så var det nån annan äh det var en tot film som man såg när man var liten ..

DÅ kan vi köpa läsk å godis å bara bädda ner oss i soffan med mina 8kuddar å två filtar... MYS !!!



För ligga det e ju det enda jag orkar just nu blir bara sämre å sämre för varje dag som går..



kram på er där uppe

2008-09-12 @ 12:51:56
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Märta

jag vill se BILDER på alla fina renar ju!!

2008-09-15 @ 10:18:47
Postat av: Märta

Hm, såg nu att usbn var hemma.. hehe kanske ska läsa nogare?!

2008-09-15 @ 10:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0