En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Barnfritt

Nu sitter jag här mitt inatten och varvar ner med en kall öl och bara njuter. Barnen är och hälsar på hos Aajja och Anna-sara i helgen så jag får sov morgon och två dagar bara för mig själv. det behövs verkligen en paus i bland för att man ska orka med att vara mamma. Få sakna dom är bästa bote medlet för att få ny ork och bli en lugnare mamma.

En rolig sak i går var när jag kom hem efter att ha hämtat daniel i skogen så hade alva städat hela hallen aldeles själv. Markus sa att hon hade helt plötsligt kommit på att hon skulle överaska oss. Hon hade ställt upp alla skor och sorterat i ordning alla lådor med sockar och vantar. sen när vi kom hem gick hon upp och städade sitt rum. Snacka om att vi blev glada och överaskade, Så i morse överaskade Daniel henne med frukost på sängen.



Ja just det ja. sallad är försvunnen. Någon mindre person vi nämner ingen vi namn hade öppnat buren och hamster skrället försvann. Alva var lite lessen ett tag men vi kom överrens om att vänta och se om han hade planer på att komma fram annars skulle vi köpa en ny till hösten.

eller vad tror du?
Postat av: lLovisa

Men stackars barn att hon då aldrig får ha nått djur ifred å aldrig e det hon som ställer till det utan det e alltid nån annan !!

2009-04-04 @ 07:18:53
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0