En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Genny

I går var jag och hämtade hem en ny schäfer från sollefteå. Den här gången blev det en avelstik som heter Genny.

Än så länge så går allt bara bra, men det brukar vara några dagars smekmånad när man tar en vuxen hund.

På kvällen var jag på hundkurs med Liva. Hon utvecklas för varje gång vi är där. Träningen hemma märker man faktiskt först på kursen. Bilder kommer senare på mina hundar.

Just nu är det mest jobb och väntan på flyttning som gäller. Man vet ju aldrig hur mycket jobb man ska våga ta. innan flyttningen börjar.Det jag verkligen är glad för är att det har varit en bra vår i år. Förra året var vi tvungna att börja fodra redan den 16 mars medans i år har vi inte ens behövt det än.

eller vad tror du?
Postat av: Jenny

Det var en söt tjej , men hon hade ett jobbigt namn....inte bara en gång jag trodde du ropade på mig igårkväll... =)

2009-04-16 @ 08:31:05
URL: http://frusahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0