En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Sista etappen



Efter vi packat ihop i Idvattnett åkt vi till flygplatsen och fikade



Sen blev det krubb tvätt i väntan på att renarna skulle komma fram.



It´s a dirty jobb but some one got to do it





Sen fick jag vara bisittare i helicoptern. Det var en riktig otrolig upplevelse att få se allt från ovan.







man kan inte säga att det är så jätte mycket skoterföre kvar när vi kör.



Här är vi verkligen jätte långt nere på marken och trycker på renarna



sen var vi då på vägen och den sista sträckan innan vi släpper i väg renarna.





Vi brukar alltid avsluta med en gemensam midagg för dom som vill. I år blev det på hotell wilhelmina



Daniel kan inte låta bli små bebisar, Fast här verkar inte lilleman vara särskilt glad över all uppmärksamhet



En mycket stolt far

eller vad tror du?
Postat av: Lotta Persson

Hej!

Gud, vilka härliga bilder du lägger ut!

Jag blir otroligt avis, då jag suttit inne på kontoret och stirrat in i en dataskärm hela veckan!

Jag minns inte om jag kommenterat här förut, men jag är Per-Erik Perssons yngstjänta! Så jag har spanat in Liva :) Iår fick pappa ingen kull men syrran, Anna-Sara, har en som hon så vänligt har placerat hos honom eftersom han är sjukpensionär!



Det rev i magen när jag läste om hur du fått stannat för att du inget såg pga alla tårar..

Iår är det 12 år sen lillebror dog.. Å fortfarande kan jag få göra just det du fick, stanna av för man ser inte.. Det är inte ofta, men det händer..

Det ligger och pyr tills det tagit sig, då måste man ut med det!



Näe nu ska jag planera vidare här på jobbet, å vi ser fram emot att få tillbaks din kusin imorrn!



Haé//Lotta

2009-04-30 @ 11:48:17
URL: http://lope.blogg.se/
Postat av: Anna-Sara

Vilka makalösa bilder! Tänk att få leva som ni gör... =)

2009-05-02 @ 10:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0