En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Min nya kökshylla



i natt renoverade jag om köket lite med socker och öl lådor. Jag är väldigt nöjd med resultatet. Synd bara att jag inte tog före och efter bilder. men jag hade lite bråttom. Så pass bråttom att jag lyckades riva bort en en kontakt och blev strömlös i hela huset. Men efter lite klurande var jag så att koppla om hela köket i princip så att jag hade lyse i hela huset och halva köket. Tur att man har en elektriker till granne som kunde fixa det i morse. Annars hade det varit lite jobbig eftersom spisen och diskmaskinen inte hade ström. ( jag fick bara en liten stöt av strömmen på natten, så liten att den inte räknas)



Jag är väldigt nöjd med min nya magnet tavla 



Tidigare stod mikron på bänken och stereon ovan på

eller vad tror du?
Postat av: Jenny

Snyggt!!! Ibland är det enklaste det bästa =))

2009-08-15 @ 11:07:57
URL: http://frusahlen.blogg.se/
Postat av: Lena-Marie

Din renovering blev väldigt bra. Tror nästan att ja ska härma din magnettavla. =)

2009-08-17 @ 22:02:50
Postat av: Doris

Satt just i dag o "skvallra" om dig på lokalen då jag fick höra om din blogg kollar nu igenom den. Skratta har jag gjort en del, kan se dig attackera lössen och gå på med nattliga renoveringar Tvättbrädan var ett tufft förslag tar nog efter då jag hittat en STOOOR en. Hoppas annars allt är bra med dig AÖE har just ingen info att lämna.....

2009-08-18 @ 20:47:51
Postat av: Skrotmamman

Jag bara älskar iden om magnettavlan, så himla smart!

2009-08-28 @ 16:29:14
URL: http://skrotmamman.bloggagratis.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Vilken klurig och snygg magnettavla! Gillar den skarpt, ramlade in här via jagarjantans blogg, och har haft mycket intressant läsning :-)

2009-09-03 @ 14:33:46
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0