En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Morgontur med hästarna



I morse följde Daniel med på en liten tur. Han var väldigt nervös i början och skulle hela tiden kliva av. Men med lite snabb kurs hur man skulle styra och bromsa gick allt bättre.



När jag var ute ensam en kväll hittade jag det här. Jag var väldigt osäker på vad det var så nu tog jag med Daniel. Han sa att det mest troligt är en gammal kolmila som inte är bränd. Ganska fränt att hitta saker i skogen






Väl hemma var det Alvas tur att ta en ridtur.



Och sen ville lilly också rida. Snacka om ett familje intresse


eller vad tror du?
Postat av: Jenny

Ja nu måste jag ju tro det när jag sett bilderna!! JAg är impad , hur fick du med han på detta??? =)

2009-08-01 @ 22:04:56
URL: http://frusahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0