En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Eftermiddag i Studsviken



jag kan helt klart erkänna att mina ungar inte får rida mycket trots att vi har två hästar hemma. Dom har inte tyckt att det varit kul utan mest läskigt. men med lite special utstyrel på hästen gick det riktig bra.




Alva har gått lite på ridskola så hon har lite balans i kroppen



Lilly har tidigare vägrat rida men nu fick jag inte ner ungen från hästen. hon till och med travade. så nu pratar hon om nästa gång vi ska ut och rida. Undra om jag gjorde något dumt???



Nu kunde dom tom rida båda två. Ville är verkligen en toppen häst. han är så himla snäll och försiktig när han har barnen på. Han tramsar inte ens när dom ska sitta upp. Annat är det med mig som hänger halvägs i sadeln när han går iväg



Sen gick vi in och pysslade lite. Jag kokade knäck.



Och Daniel hade sitt årliga julpyssel med barnen. apelsin nejlikor.Jag är så glad att han verkligen vill ha ett eget pyssel som han och barnen ska göra.


eller vad tror du?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0