En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Julbord med Höglandsågen



På lördag var det dags för det årliga julbordet med Höglands sågen. Jag fick börja för middagen med att gå på sminkning på make up store. Daniel hade bokat det åt mig i födelsedags present



Sen bar det ut på Ulvön för att äta Julbord


Dom har renoverat hotellet där så det var jätte snyggt. Det är inte en foto tapet utan riktig ved som staplats. Elektrikerna hade visst inte varit jätte glada över arrangemanget



Vi kände oss direkt hemma i matsalen om ni förstår varför



Det var helt otroligt god mat där



Mest fisk som man faktiskt hade väntat sig. Det här var bara olika sill inläggningar





Neila hittade sig en ny kompis. Dom ängnade en hel del tid med att konstruera papper flyg plan. Nisse hade helt otroliga saker att berätta så vi hade kramp i magen efter ett tag av allt skrattande



När vi kom in till fast landet drog vi vidare till Harrys inne i stan för det traditionella jul champangen



Där träffa jag en kille som jag tror jag har sett tidigare.........



Daniel påstod att han var väldig känd och blev helt nipprig



Daniel och "salle"



Jag tror Daniel var fåningt nöjd med kvällen

eller vad tror du?
Postat av: Märta

HAHAAA vilken sjukt nöjd min på sista bilden! Va snygg då blev! Eller, det är du ju utan spackel oxå!

2009-12-06 @ 18:27:39
URL: http://mlform.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ja det där kommer Daniel att leva på länge.

Men jag har fått en puss av Tommy Blom och det smäller nog högre, eller?? =) =) =)

2009-12-06 @ 18:30:10
URL: http://toffersson.blogg.se/
Postat av: Evy

Låg han och stirra upp i taket när ni kom hem med en lycklig min på läpparna?? Eller hade den värsta euforin släppt då?? Vilken julklapp i förskott!

2009-12-06 @ 19:33:48
Postat av: Lena-Marie

Ni ser ut att ha haft kul! Blev det lika mycket champange som det brukar? =) Du var väldigt fin, Margret!

2009-12-07 @ 09:34:35
Postat av: Eva Kristoffersson

Men Margret va snygg du va!! Du borde gå dit och sminka dig varje dag :)

2009-12-07 @ 13:24:41
Postat av: Shit så sny... näe här ska jag ju skriva: Emzon

...gg du är. Vliken fin present. Å ingen dålig avslutnig

2009-12-07 @ 17:48:47
Postat av: paus

Jag: Margret och Daniel har varit på julbord med Foppa

Johnny: F-n vad stort!

Jag: Det är bild på dem med Foppa

Johnny: Jag får se (kommer till datan och kikar) sen säger han: Coolt!!!!!

2009-12-07 @ 18:39:54
URL: http://paus.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Härligt med julbord , å va kul att bli sminkad av nästan proffs=) Har du läst om vår senaste strapats på min blogg? Jag sa till Jonny när vi kom hem att det här är nästan sånt som bara Daniel och Margret brukar lyckas med. Ja sa han, hade vi bara kört vilse oxå så vi kommit fram till Åsele istället för Solberg så hade det vart klockrent ;)))

2009-12-07 @ 22:09:22
URL: http://frusahlen.blogg.se/
Postat av: Lovisa

haha ja nog ser han fånigt nöjd ut hahahahhaa

2009-12-08 @ 21:31:32
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0