En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Morgon uppvaktning

I morse blev jag väckt av familjen med presenter och sång. Alva hade till och med tagit med kameran. " så att Ahkka kan se dig på bloggen mamma"



Ja jag vet jag är inte morgon pigg, men jag jobbade verkligen på det

En mycket nöjd 29 åring

Mina firare. Kan man vara lyckligare mamma

 

Jag och Lilly som tillhör dom morgon trötta i familjen passade på att ligga och mysa medans Daniel och Alva gick ner och fixade frukost



Inte helt fel att få kliva upp till det här



Jag kan inte påstå att jag till hör dom vackrare på morgonen, Men ni ska ju få se min vardag och tyvärr ser jag ut så här på morgon kvisten så det är väl bara att lägga ut sanningen


eller vad tror du?
Postat av: Karolina.G

Men du tro inte att du är ensam om att se ut så där på morgonen :). Det såg ut som ett mysigt uppvaknande! ha nu en riktigt bra födelsedag. Grattis kramar från Karolina med familj.

2009-12-04 @ 09:03:56
Postat av: Emzon

Ååh va gulliga dom är!!!

GRATTIS!!!

2009-12-04 @ 09:45:27
Postat av: paus

Grattis Grattis på din dag! Du är alltid fin!

Kram från oss på Gotland

2009-12-04 @ 10:34:10
URL: http://paus.webblogg.se/
Postat av: Häxan

Grattis på födelsedagen! Vilken härlig början på dagen!!Kul att få se din vardag...Tack!

2009-12-04 @ 21:37:36
URL: http://alladessaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0