En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Nytt år nya möjligheter

Snart är vi inne i ett nytt år. Som alltid har man stora förhoppningar inför något nytt. Jag brukar inte ge några nyårs löften, det är inte min grej.

Men mina förhoppningar inför detta nya år är:

Att det blir en bra betes vinter för renarna

Att barnen får utvecklas och vara friska

Att ryggen blir bättre

Att alla runt omkring mig vet att jag älskar dom och vill deras bästa

Att dom sorger som drabbar mig och mina nära inte tar livslusten av oss

Att regeringen tar ett ordentligt beslut om att minska rovdjursstammarna

Att jag inte tappar sugen på samepolitiken utan verkligen kan göra nån sorts skillnad

Att jag klarar av att läsa till uska

Att jag lyckas säkerhets kopiera allt på min dator innan den kraschar

Att jag tar mig i kragen och går ner i vikt

Att livet får ha sin gilla gång och att jag helt enklet klarar av dom prövningar som det har på lut åt mig


HOPPAS ATT NI ALLA FÅR ETT TREVLIGT SLUT PÅ DET GAMLA ÅRET OCH EN BRA BÖRJAN PÅ DET NYA ÅRET

MÅNGA KRAMAR FRÅN STUDSVIKEN

 


eller vad tror du?
Postat av: Sara

Det låter som bra förhoppningar, ha ett gott slut och gott nytt år! Och tack desamma! Kram från Strand

2009-12-31 @ 10:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0