En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Pepparkaks borg





Matis borgen



Tyvärr var jag för sen att fota så lilly hann norpa non stopsen. Fast hon sa att det var en liten skurk som varit framme hmm



Varg klämman



Det var ju helt omöjligt att få till ronja och birk så det fick bli två tomtar i stället


eller vad tror du?
Postat av: Karolina.G

Super bra jobbat! Nonstop tjuvar är ett besvärligt släkte :). Jag ser fram emot nästa års pepparkakshus.

2009-12-10 @ 21:08:22
Postat av: Emzon

Riktigt najs!!!

2009-12-10 @ 21:14:47
Postat av: Emzon

Riktigt najs!!!

2009-12-10 @ 21:17:05
Postat av: Anonym

Snyggt jobbat!!! Jag som alltid bakar pepparkaksslott och hus och annat med barnen...Nu vet jag inte om vi orkar eller hinner , risken är att det bara blir ett köpt hus:(( Bättre än inget...

2009-12-10 @ 22:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0