En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Det enda som riktigt hjälper



Det enda som riktigt hjälper för att få bort smärtan i ryggen är att rida. Efter åt känns ryggen normal i ett par timmar,


Margots hals och öron



I dag fick jag sällskap av lena-mari. Hon red världens gosigaste häst. Ville. Han är fyra år och hur cool som helst




eller vad tror du?
Postat av: Charlotte

Grattis - du har vunnit en tävling hos mig på www.charlotte.nu! Maila din adress till mig på [email protected] så kommer vinsten med posten.

2009-07-02 @ 10:21:56
URL: http://www.charlotte.nu
Postat av: faster siv

Du är duktig jag tycker det är roligt att läsa vad du gör och allt gör du hej

2009-07-05 @ 19:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0