En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Inte helt genomtänkt


Jag satt på bygdegården och vips fick jag den jätte fina idèn att prova mina förlovnings och vigselringar. Inte helt genomtänkt kan jag säga. Fingret svällde upp i rasande fart



gah jag vick inte bort dom än fast jag provade alla tänkbara saker Yes, kallvatten, hålla högt med kallvatten, smör ,gummiband mm



Min älskade man blev väldigt förgrymmad över mitt inte genomtänkta tilltag . Särskilt när vi insåg att jag¨måste nog klippa bort ringarna. Farbror paul-anders tyckte att vi skulle ta av fingret i stället så att ringarna var hela. Dom hördes ju vara så duktiga på att sätta tillbaks fingrar i dag



Så vi gick över till pider och lånade en avbitare.



Först lyckades vi bara göra märken i ringen



Men tillslut fick vi av den. Vigsel ringen får sitta kvar. Fingret gick ner i storlek och slutade göra ont när jag tagit bort förlovningsringen. Så jag får nog helt enkelt banta bort de

eller vad tror du?
Postat av: evy

Aj, aj, aj!!! Tur att det finns bra guldsmeder i alla fall. Jag tror de är minst lika bra som kirurgerna på att laga grejor. Dessutom så blir man ju inte infektionskänslig av en trasig ring. Jästans jobbigt att försöka göra något med ett trasigt finger däremot.

2009-07-05 @ 19:40:59
Postat av: Emzon

Ååå nåw typiskt!!!

2009-07-05 @ 19:54:20
Postat av: Hanna

Blir jag förvånad....?

2009-07-06 @ 12:05:21
Postat av: anna-sara

aj, aj, aj! Tur att det gick bra tillsist, bildserien var rätt kul med era miner :)

2009-07-07 @ 00:26:11
Postat av: Lovisa

Men åååååååååååååååååååååååå typiskt dig !! hahahahahahahahaha

2009-07-08 @ 02:49:11
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Camilla

Nämen nu blev jag förvånad.

Du som bara brukar göra väl genomtänkta saker.

Eller??? ;) ;)

2009-07-08 @ 22:14:39
URL: http://toffersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0