En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

kronprinsessan viktoria

Jag har ju förståt att kronprinsessans bröllop är väldigt stort och att det skrivs om det överallt. Själv kan jag väl erkänna att jag tycker att det är väldigt romantiskt med kungligt bröllop men att jag är insatt och läser allt är en ganska stor överdrift. men nu råkade jag halka in på svd sida där dom hade bett några designers att rita en kläning till viktoria. Jag kan väl inte säga att det är direkt något jag skulle ta på mig. Men ni kan ju titta själva

Viktorias kläningar


Det vore väldigt kul att få vara på ett bröllop men  jag tror inte att jag skulle platsa riktigt på Viktorias


eller vad tror du?
Postat av: Anonym

Jag hänger gärna med... Klart vi passar in där...De säger ju att allt klär en skönhet å det borde väl vara samma med vart man kan fara eller??!! ;))

2009-07-03 @ 22:28:31
Postat av: Jenny

Ja alltså det var jag som gärna följer med på Viktorias bröllop.... Glömde skriva det :)

2009-07-03 @ 22:29:20
URL: http://frusahlen.blogg.se/
Postat av: Camilla

Njaaee....jag är tveksam.

Jag tror att det kanske är en dålig idé att bjuda in dig på kungabröllop men om dom visar det på tv kan vi ju sitta hemma och fira.

Då kan vi skämma ut oss så mycket vi vill utan att det gör nåt. ;) ;)

2009-07-04 @ 11:04:14
URL: http://toffersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0