En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Ridtur upp till fjället



Jag och vickan tog en ridtur upp till fjälls på ville och nisse



Tyvärr ville inte nisse stå stilla så korten på mig blev lite suddiga



Det var en he delmygg och knott på vägen upp så vickan var tvungen att klia precis när jag fota



För att ta oss upp mot fjället måste vi vada över vojmån. Jag var väldigt nära att ta ett helt ofrivilligt dopp på vägen över. Ville halka till och gick ner på knä i vattnet som tur var lyckades jag hålla balansen tills hästen kommit upp igen. Men det var jäkligt nära vill jag lova.

eller vad tror du?
Postat av: Inger-Helene

tack för det fina kortet!!! häälsa alla!!många kramar!

2009-07-27 @ 16:12:17
URL: http://nihps.blogg.se/
Postat av: josefin

UPPDATERING TACK! :)

2009-07-29 @ 10:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0