En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Emma och Magnus Bröllop 28/2-09



Jag hade turen att få jobba på deras bröllop. Det var verkligen jätte roligt. Jag hade et nog lika roligt som gästerna. Tyvärr så hade jag fel inställning på kameran så dom flesta bilder blev bara sudd. men jag lovar att Lovisa lär ha många fina bilder.





Världens vackraste emma med sin bästa vän tette



Har ni sett läckrare brudbukett

eller vad tror du?
Postat av: Jenny

Häftigt!!! Va kul att kunna ha lika kul som gästerna fast man faktiskt jobbar!!! =)

2009-03-03 @ 08:43:17
URL: http://frusahlen.blogg.se/
Postat av: Therese

Det lät ju bra att du hade lika kul som gästerna!

2009-03-03 @ 10:43:25
URL: http://persson850710.blogg.se/
Postat av: Emzon

Vet inte om nån hann berätta det för dig, men på det lila bandet, satt det två orkideer som jag plockade lös på väg ut från kyrkan, och gav en till mamma och en till svärmor =0)

2009-03-05 @ 06:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0