En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Har lekt äntligen hemma igen



japp i dag på förmiddagen brakade vår säng  ihop. Så jag skulle bara spika ihop den men på något vis fick jag för mig att jag skulle regla upp en vägg och göra ett kryp in till Lilly. Och under tiden lyckades jag riva ut hela övervåningen för att rensa lite.

Ni kan tro att daniel inte var så jätte glad när han kom hem och det fanns en ny vägg uppe plus att allt såg ut som ett kaos. Klemmet påstod att jag skulle vara glad att han inte reglade upp en ny vägg i vår dubbelsäng. Hm

Men nu har jag städat och fått på skivor på min vägg så i morgon ska jag "bara måla" Vi får väl se om jag lyckas hålla mig på övervåningen


eller vad tror du?
Postat av: Lovisa

Duktig du är !!

2009-03-11 @ 08:36:08
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Mamma

Känner igen mig själv. Du måste vara min dotter !

Kram

2009-03-13 @ 11:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0