En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

renskogen i dåligt före



Hur ska det här gå ?


Äh vi är ju proffs det här går fin fint


Detta går ju bra



Men va i helvete


Fast igen


Skratt int åt elände





nämen inte sitter jag fast igen



Japp et verkar inte bättre

Min fanclub


eller vad tror du?
Postat av: Jenny

Du verkar ha samma fel på skotern som vi har på volvon....Jonny säger att det sitter mellan ratten å ryggstödet....;)Naturligtvis för att bilen bara krånglar när jag kör den....Lite uppkäftig är han allt!!!!;)

2009-03-06 @ 23:42:31
URL: http://frusahlen.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Hahahaha anna-maria såg ju ut att hålla humöret uppe i alla fall !!

2009-03-07 @ 09:40:51
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Anna-Maria

Hallå, det ser ju ut som jag sitter och röker på en av bilderna. Men å andra sidan hade det väl inte varit otroligt att jag börjat göra det den dagen:-)

2009-03-26 @ 09:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0