En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Valborg



Vi åkte ner till dombäcksmark där Annika och Rikard bor. Därifrån for vi till Husbyn på valborgsfirande. Det var ett jätte bra arrangemang för barnen med trollkarl, ansiktsmålning och fiskdamm.



trollkaren drog verkligen barnens uppmärksamhet



Och en del äldres också. Annika och Hanna var helt uppslukade av allt han kunde



Lilly var väldigt skeptisk till det där med ansiktsmålning men ville ändå göra det



Men lagom till att den var färdig bröt hon ihop och skrek att allt skulle bort. Så jag fick ingen bild av vår lilla ödla. Det vara bara att ta bort allt på den ilskna ungen



Jag trodde att Alva skulle välja något prinsess likt men ack avd jag bedrog mig.



Hemma hos Annika var dom läskiga med sitt godis



På fredag var det Altanbygge hos Rickard och Annika. Visst har jag proffsiga snickarkläder?



Rikard verkar vara en aningens skeptisk till det hela. Men resultatet blev faktiskt väldigt bra



Daniel var hel nöjd med att kunna hjälpa Rikard med nånting det brukar oftast vara tvärt om



Jag blev lite trött av allt jobbande så jag fick lov att sitta och jobba



En väldigt nöjd altan ägare



Sen upptäckte han att han måste bort med några tallar för att få kvällsol



kvällen avslutades med ett bad hos rikards föräldrar. Jag vill också ha ett sånt utebad



Lilly stortrivdes. Alva var på läger i Hemling. hon sov över där och hade det jätte skoj. Gah tänk att hon blivit så stor



Nån verkar berätta något verkligen intressant





Tack Annika och Rikard för en jätte trevlig semester helg vi lär återkomma

eller vad tror du?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0