En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Förvirrad är mitt andra namn

Studsviken Torsdag

7:30 Margret tar på sig svarta lång kalsonger, underställströja , tjocksockar och stall jackan

7:35 Margret masar sig ut i stallet

8:00 Margret kommer in från stallet av med stall jackan

8:15 Margret kämpar med att få i sig morgon kaffe och få barnen att klä

8:30 Margret brottar på lilly kläder som enligt henne "är så fula att bajnen tommer att skjatta åt mig"

8:45 Lovisa ringer

8:50 Margret försöker att hitta kläder till sig själv och prata i telefon med Lovisa

8:52 Margret inser att det är lite bråttom och skyndar ner för att säga till barnen att börja gå ut

8:55 Margret pratar telefon och är på väg ut i bilen med barnen

9:00 Margret avslutar samtalet med Lovisa i bilen

9:10 Margret är framme i Hemling

9:11 Margret är på väg in i skolan och tvår tittar på vad hon har på sig

9:11:30 - Vad i helvete har jag inte bytt kläder

9:12 Margret går in på skolan i klädd: Svarta långkalsonger, tjock sockar, underställs tröja, rosa gympadojjor och en stickad orange tjock tröja



HUR FAN KAN MAN GLÖMMA ATT TA PÅ SIG BYXOR.


Jag skyller allt på att Lovisa distraherade mig

eller vad tror du?
Postat av: Camilla

Eftersom du glömde att ta på byxor kan man ju säga att det var tur att du hade långkalsonger. =)

2009-11-08 @ 22:27:12
URL: http://toffersson.blogg.se/
Postat av: Erika

Än en gång räddar du mig =) Underbart att det finns fler än jag som har huvudet under armen Haha Kram

2009-11-09 @ 06:22:55
Postat av: Häxan

Underbart att det finns fler vimsiga personer som inte är perfekta. jag brukar glömma kamma mitt hår som då ser ut som en viledamopp. Men dom börjar bli vana på skolan. Härligt att du bjuder på dig själv. Jag tycker det är kul att läsa om ditt liv. Kul att få en inblick i livet med renar.

2009-11-10 @ 19:08:22
URL: http://alladessaliv.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Skyll på mig bara du vet att om jag hade haft minsta aning om detta så hade jag skrikti rakt ut hahaha!!!

2009-11-11 @ 08:13:13
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0