En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Mina hundar och hästar

Vickan var här och värkade hästarna i helgen. Hundarna är som tokiga i det som kommer från hoven när man värkar. Dom är dessutom inte ett dugg rädda för hästarna och hästarna bryr sig inte om hundarna så dom får vara med i stallet



Genny har lite mer respekt för Margot än Liva har



Jag fick gång på gång köra bort Liva från hästen för jag tyckte att det var lite väl dumt att hon skulle stå precis under Margot



Men hon var lika snabbt tillbaka


Läs på märtas blogg om hennes kreativa 4 åring mlform.blogg.se

Själv ska jag släpa mig till Doktorn igen för att få bot mot min svullna och onda hals.

eller vad tror du?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0