En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Hundutställning i övik


Idag var jag på inof, hundutställning i övik det var riktigt roligt förutom att det blåste kallt



camilla och trolla var med





Eva och pinkey pie

 

Liva studerar hur man ska göra

Ramona med barn och hund

 

Liva fick HP, BIR och blev BIG 2


 Kul med dom första rosetter






 


eller vad tror du?
Postat av: Camilla

Grattis Liva!!

Det är kul när det går bra.

Jag tycker att både Liva, Pinkie och Trolla skötte sig snyggt. Fast egentligen kanske det är mer förvånande att eva, du och jag skötte oss. =) =)

2009-09-27 @ 19:54:17
URL: http://toffersson.blogg.se/
Postat av: Eva

Ja alla hundarna var ju superduktiga...är mest imponerad att Liva och Pinkie var så himla lugna.. :D fan va bra vi är!!! ;)

2009-09-28 @ 12:32:18
Postat av: Eva

Liva är ju bara bäst. Vilken vacker hund, jag blir rakt sugen på en jämte, fast det har jag väl alltid varit. På sätt och vis har jag ju det, min lilla raring hemma har ju jämte i sig fast det inte syns på honom, bara i sinnet.

2009-09-29 @ 09:18:49
Postat av: Anna-Sara

Men va kul! Bara att gratuelra och kul att du ställer ut henne. Kan jag måhända få lägga ut detta på klövkampens sidan? ;)

2009-10-05 @ 00:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0