En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Världens goaste häst

Go hästen. idag var jag ute med Ville. Det är helt otroligt med ridning när polleten ramlar ner. I dag var en sån dag för mig och Ville. Jag mixtrade med sitsen när jag red och helt plötsligt fick jag världens mjukaste trav till och med samlad vissa gånger. Vi bara flöt fram.



På vägen hem när vi än en gång lyckats med traven smackade jag till  och fick årtidernas mjukaste och samlade galopp. jag blev så chockad att jag min dummer bara släppte allt. men han bara rullade på i allafall. Helt magiskt.



När vi kom på asfaltsvägen provade jag att göra skänkelvikningar över vägen. Och Ville bara frustande ångade sidvärtes han verkligen jobbade åt båda hållen. Gudars vilken häst han är. Vi har verkligen kommit oss en bit på vägen om man jämför med förra sommaren. Nu vill jag bara fortsätta.

Schabraket Ville har är helt nytt. Viktoria kunde inte låta bli att köpa det när hon såg färgen. På bilden är det inte riktigt rätt färg det är liksom mer knallrosa. Precis som jag vill ha det


eller vad tror du?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0