En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Äntligen

Nu kommer det ett inlägg äntligen. jag gillar ju mest att lägga upp bilder och när man inte har någon kamera blir det så tråkigt. Men i helgen när jag fyllde år så fick jag en jätte fin kamera av mina vänner så nu blir det bilder här igen. jag börjar med en bild kavalkade av lite valpar. de är nu sju och en halv vecka så snart far dom. Ganska skönt om du frågar mig



Renarna verkar lite misstänksamma



Hm vad är det där borta. Wittra så klart som inte kan låta bli att kolla in allt runt omkrin



Wittra i full aktion mot renarna



Valpen satt så fin på brunns locket men alla som försökt fota en valp vet hur svårt det är att få dem att vara kvar där. Det är millie vanillie som inte kunde sitta fint



Mamma tycker att de ska lugna ner sig lite






Inte lätt att vara lite och hålla sig på benen



 Daniels valp Garm



Garm



Garm





Klart älghunadr ska ha älgben att gnaga på






Mamma Liva övervakar rått jakt vid husgrunden. Jäklar vilken fart det blev när de kom upp en liten mus




Liva och Garm

eller vad tror du?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0