En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Min fina häst

Nu har jag äntligen hittat min häst. Bara han går igenom vetrinärbesiktningen den 17 så är han min. Jag får hästen av Daniel i 30 års present.



Siggi är 12 år och valack.



Han är en Haflinger. När han var runt 4 år kom han till svergie från ett Tyskt stuteri



Han skulle vara tur häst från början var det tänkt men hade lite för mycket motor så han passade inte helt kan man säga. Nu har han bott i Vilhelmina de senaste två åren hos en familj.



Siggi  kan lite dressyr och gillar hoppning. Han har mycket egen vilja och kan vara riktigt explosiv. Precis som jag vill att en häst ska vara



Jag är galet förälskad i honom



Siggi har aldrig varit skadad eller haft några sjukdommar. Tyvärr är han inte in körd men det kanske man kan lösa senare.


eller vad tror du?
Postat av: Jossan

Åh så underbart fiiin!!! :-)

2010-12-08 @ 17:58:44
URL: http://lillafamiljenimovattnet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åhh va underbar. Och han har Djinis täcke på sig<3 ska så komma och hälsa på:)

2010-12-11 @ 21:44:48
Postat av: Anna

Hej! Åh vad kul att se att han har det bra älskade Siggi. Han är så fin. Jag är dotter till hon som ägde honom innan han flyttade till Vilhelmina.



Ha det så bra och ge honom en stor kram från mig!:)

2011-04-06 @ 15:35:02
URL: http://lauana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0