En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Blandade bilder med min nya kamera

Jag köpte mig en ny kamerai Umeå i går. Så ni lär få se många suddiga och konstiga bilder tills jag lärt mig hur allt funkar. saken blev ju inte ett dugg bättre av att allt stod på Engelska, franska, tyska eller spanska. Men jag lär mig säkert ska ni se. Den är vatten tät så lite borde den väl tåla hoppas jag. Så här kommer lite bilder



Idag var det koltvisning på samiska nationaldagen i övik. Så natuligtvis skulle vi vara med. Tjejerna var väldigt uppspelta dagarna före. Dom har tränat och tränat hur dom skulle gå och hur dom skulle svänga. Men vlevlite blyga när det väj gällde så tjitjie skulle följa med dom upp



Lilly brukar inte gilla våra hundar. Hon brukar liksom inte bry sig om dom. Men Valla gillar hon. Hon kramar och klappar och har dressyr. Valla låter sig snällt ledas runt så länge det blir mys sen.



Nya bästa kompisar


eller vad tror du?
Postat av: Lina

Vad fina ni var!

Plötsligt tyckte jag förövrigt att du var lik Stina, aldrig sett det förut : )



Och jag är sååå bitter på att din kamera blev kaputt. Hade ju varit kul att se nå bilder från våran kväll : )

2010-02-07 @ 00:07:34
URL: http://gundergom.blogspot.com
Postat av: Lovisa

fina ni var !!

2010-02-07 @ 06:32:00
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0