En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Ett gott skratt

Alva prenumenerar på Min häst och där finns min stora favorit serie Mulle. Jag liknar mig med stall kompisen kajsa som finns i serien. Det känns lite som jag och Märta. Hon är duktig på hästar och jag kommer med förslag Som sällan är helt genomtänkta. Det blir sällan bra men jag försöker. Den här serie strippen säger allt tycker jag.

Tänk er att jag är Kajsa den lilla mörka tomten och Märta är den ljusa Molly.













JAG TILLÄGGER ATT JAG SCANNAT DETTA FRÅN MIN HÄST


eller vad tror du?
Postat av: Lovisa

hahahaha

2010-02-09 @ 23:36:11
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Ha ha ha det var jättekul. Ett gott skratt förlänger livet!

2010-02-10 @ 06:54:24
Postat av: Eva

Är det lite Margret mellan raderna eller?

Hon som fixar allt!

2010-02-12 @ 20:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0