En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Måste bli av med..

Den där jäkla musfamiljen som enligt Lilly bor under hennes golv. Dom ställer till en massa förtret för mig och familjen. Enligt Lilly är det dom som målar på väggarna, tar Alvas saker och bär in dom i Lillys rum där dom sedan förstör dom och en massa annat ofog.
Lilly påstår att hon försökt säga till dom att sluta men dom är så busiga att dom inte lyssnar.

Sen har hon tydligen en tjuv som är jätte lång till hjälp. Den når upp på översta hyllan i skafferiet där sockret står. Tjuven brukat ta sockret och sen gömma sig bakom fotöljen och ropa på Lilly. När Lilly kommer bjuder han på så mycket socker hon vill.

- mamma jag säger att man inte får göra så men då säger han att det gör inget. Och jag tycker ju om socker så jag vill ju smaka.

I går var måttet rågat när hon beskyllde mössen för att ha bajsat i hennes byxor. Jag sa att jag skulle fånga in dom och skicka i väg dom nån annanstans.

LILLY - Men mamma det gör inget för det flyttar bara in nya.
JAG - jaha men då skaffar jag en katt så att den äter upp alla möss som kommer hit.
LILLY - HA dom är så smarta att katten aldrig kan ta dom ha så det så
JAG - Gah

Alltså vad i hela h-vete ska jag göra med den ungen.

eller vad tror du?
Postat av: inger-helene

hahahahahahaha ja skrattar så ja tro ja trilla av pinne alltså....=)DDDD

2010-02-16 @ 15:09:39
Postat av: Lovisa

ja hon e ju bara bäst !!

2010-02-16 @ 23:41:18
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Häxan

Hahaha....Barn är för härliga! Jag kan trösta dig med att det går över. Men ge inte upp och låt henne inte vinna.

2010-02-17 @ 08:30:47
URL: http://alladessaliv.blogg.se/
Postat av: Eva

Med alla hennes "sagor" borde du kunna skriva en barnbok eller två. Lycka till!

2010-02-17 @ 16:44:52
Postat av: Anna, Leding

Haha, har inte skrattat så gott på länge. Tack!

2010-02-18 @ 19:03:15
Postat av: Elisabeth

Med humor och fantasi och lite sockerberoende kommer man långt här i livet! Det är inte många som tänker på det så glöm inte det alla småbarnsföräldrar som sliter sitt hår!

2010-02-22 @ 23:35:39
URL: http://lisaamting.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Guuuuuuuud så underbar hon är!!!! <3

2010-02-23 @ 17:16:18
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0