En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Insnöade



Det kom en hel del snö i natt. Hästarna såg inte överdrivet glada ut när jag släppte ut dom.



Ville lyckades med bedriften att köra fast i en driva på väg till hö balen. han skulle ta ett glädje skutt som vanligt, skillnaden var att där var det nu en jätte driva. Han fick lov att backa lös sig själv. Önskar att jag hade haft kameran då

När vi skulle hämta Smilla fanns det ingen väg upp till deras hus.



Så dom fick ta sig en morgon promenad i djupsnön









Vart tog vägen vägen??


eller vad tror du?
Postat av: Annica

Hejsan! hihi ville bara säga till att jag är inne och snokar och såg förutom de gudomliga valparna även en avkörning. så det blev här som jag lämnade tassavtryck. Ha en jättefin dag!

2010-01-29 @ 19:00:39
URL: http://www.divatorpets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0