En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Jag har också ett sånt här alter ego

Foto: Foto Carl-Johan Söder/SVT
Super sura sunk sara är supersnällasilversaras  alterego.


Så här känner jag mig i dag.  Arg och Ja arg

Fick veta att dom ska göra om min utbildning för det var för mångasom inte klarade av att plugga själva. Men hallå det är ju en distans utbildning, då ska man ju plugga själv och lämnar man inte in sina uppgifter så får man ju inte godkänt och kan inte fortsätta förrän man gjort det. Eller har jag missat nått?

Men nu verkar det som att vi som klarar av och är duktiga ska straffas med att utbildningen nu blir hel veckor. Men det var ju inte det jag tackade ja till. Hade jag vetat det från början hade jag inte tacka ja utan letat en annan utbildning. Gah

Jag sjunger som super sura sunk sara:

"A-a-arg!
Arg, jätte-jättearg, som en varg, som är suuur
Jätte-jätte-sur, som ett odjur, som har ätit citroooon
Jag är arg
Som en explosion

Men när jag vrålat min melodi
Har åskan i mig dragit förbi"

Men här tar det nog ett tag till åskan dragit förbi så det så

eller vad tror du?
Postat av: Eva

Kan man verkligen göra om en distans utbildning så??? De som inte klarar det får väl söka en dagtidskurs, eller???

Klaga hos studievägledare och rektor.

2010-03-29 @ 09:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0