En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Mamma kom som en jultomte



Mamma kom hit på Måndag kväll, med massor av presenter



Alva fick det största



Med glitterkuddar



Jag fick den lurvigaste, en mössa med silverräv





Nilles mamma , Brittmarie hade börjat sticka dom här vantarna till Karro,  så nu tyckte hon att Alva skulle ha dom.



Brittmarie hade köpt en pysselbok till Lilly.

Det är så skönt när mamma är här. Hon lagar mat och bakar. Jag bara sover kan slappna av när hon är här.


eller vad tror du?
Postat av: Lina

Tänk va bra dom är ändå, mammorna.. Lätt att glömma när man är arg och vresig : )

2010-03-10 @ 16:15:05
URL: http://gundergom.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej Margret :)

Vi brukar å ta kopia av bilderna så räcker boken längre ;)

kram Marita N

2010-03-11 @ 14:10:48
Postat av: Inger

Hej Margret, Lilly, Alva och pappa Daniel!



Jo, jag mötte "mamma som kom som en jultomte". Hon tittde in i Lycksele på vägen fram till er. Och jag skickade paket till "småjänten" med henne. Hoppas det kom till nytta, tex som mat i en spargris...men troligen kanske det hellre ligger i "återvinningensvärlden" numera? Hälsa de dina och ser att du är i tillfriskningsstadiet från alla krämpor.Det är bra!

2010-03-22 @ 23:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0