En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

mår bara bättre dag för dag

Japp så är det. Jag har gått från en ganska förvirrad själ till en ganska vaken människa. Livet blir bara lättare och lättare.

En stor skillnad just nu är att krampen i musklerna har släppt. Tänk att vakna på morgonen och slippa känna mig som 80. Inte för att jag studsar upp ur sängen, det har jag liksom aldrig gjort. Men allt går inte i sirap längre.

Jag kan faktiskt för första gången på 4 år känna att det finns en ganska rolig framtid med ork och livs lust.

Äter fortfarande kortison och har börjat med Levaxinet, nästa vecka får jag höja dosen. Jag har tagit en B12 spruta för en vecka sen så nu är det snart dag för nästa. Dessutom äter jag selen, b-vitamin och D-vitamin tillskott för att hjälpa kroppen på rätt köl igen.

Jag har glömt att skriva vart jag fick hjälp. Det var på Djurgårdkliniken i stockholm. Min läkare heter Britt-marie thoregard. Proverna tog jag på Scandlab.

Så nu börjar jag äntligen känna lite ljusning där borta i tunneln jag befunnit mig i.

eller vad tror du?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0