En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Mina loppis fynd

Okej jag erkänner jag har ett visst loppis begär. Men jag är helt lugn för jag vet att jag kan helt och hållet skylla på att det är ärftligt och fortsätta släpa hem diverse bra att ha grejer.

I veckan har jag stylat om vårt sov rum. Som vanligt blir jag så till mig att jag glömmer att ta en före bild. Lilly och Alva hjälpte mig att hålla när jag borrade. Lillys kommentar gillar jag " mamma du är ju en riktig byggare, du är jätte duktig."





Oljemålningen har jag fått när jag gick ur 9:an av pappas farbror Elis. Konstnären är Elis fosterson Dag Vilson.

En hylla för alla fina kort vi får av våra barn. Klockan har jag fått av mamma, den är mormors gamla.



Spegeln hittade jag i dag på loppis i Långviksmon. Min lilla guld gruva





Den här tavlan är också från dagens fynd runda



Snus burken har jag hittat i stan på loppis




Gardinerna och stjärnan är fynd sen tidigare i Långviksmon



I dag hittade jag gardin upphängarna.

Jag hade tänkt vänta att fixa sovrummet tills jag tapetserat men nu har det gått 7 år så jag har liksom gett upp.


eller vad tror du?
Postat av: kusin josefin

Men gud, jag var tvungen att kolla om jag kommit in på rätt sida, SÅ FINT! Kände ju inte igen!

KRAM!

2010-05-22 @ 12:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0