En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Bröllopsdag

Jag och Daniel har varit gifta i 6 år. Vi firade vår bröllopsdag den 2 oktober. Jag och tjejerna överraskade honom med tårta, blommor, godis och jordgubbsbubbel. Kvällen före vår bröllopsdag eftersom Daniel talade om att han ville ha morgonen fri eftersom han planerat en överraskning.

Här är några bilder från kvällen


Lilly bestämde att allt skulle vara rosa. Så då blev det så



På morgonen blev jag väckt av Daniel. Han hade köpt mer blommor och gjort en riktigt lyxig frukost mmm

Sen ängnde vi dagen åt att locka mossa till renarna. Man kan säga att det var lite renskötar romantik.

Kvällen avslutades med att Alva fick bestämma middag så det blev hamburgare på sibylla.

Är riktigt nöjd med dagen

eller vad tror du?
Postat av: SAnna

Vet väldans lite om renskötsel men gillar o läsa här!



Nu blev jag nyfiken på va du menar med... "locka mossa" ?

Plocka mossa åt renar känns som lite onödigt arbete, särskilt såhär års :-) Men Locka mossa känns extremt kryptiskt för en novis från Närke!!



Du kanske inte uppdaterar så ofta, men när du gör det så är det alltid roliga inlägg!



2010-10-13 @ 21:44:54
Postat av: Karolina.G

Rosa blev det och faktiskt riktigt läckert med allt rosa :).

2010-10-16 @ 15:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0