En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Ibland.....

dyker den där skrivlusten upp. Man känner liksom att det kliar i fingrarna men vet inte alls vad man ska skriva.

Jag saknar det där med bloggandet ibland, andra gånger inte.

Mest saknar jag nog den där öppenheten som jag hade från början av bloggandet. Jag var liksom inte rädd eller bekymmrad över vad andra skulle tycka.

Jag undrar när jag blev rädd för att skriva..

Eller det kanske inte alls handlade om att jag blivit rädd utan helt enkelt less på att skriva och vända ut och in på mina funderinga.

Kanske är det helt enkelt livetsgång som gjort att jag inte alls känt att jag har ett behov av att blogga längre.

Men nu när jag väl tar mig tid att skriva så känns det skönt. Kanske jag fortsätter kanske inte. Den som lever får se :)


eller vad tror du?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0