En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

blött

Har varit och försökt att röja i dag men det var sånt himla skit väder så jag gav bara upp. Röjde två timmar sen fick det vara nog.

Jag har börjat att viktväkta förra veckan jag har gått ner 1 kg  i veckan. Är lite krångligt nu i början innan man kommit in i allt men det ska nog gå bra.

Hoppas på att hinna rida i morgon. Jag mår verkligen riktig bra av det. Känner att jag kan slappna av och bara fokusera på mig. Ungerfär som när jag tränar med Hundarna.

Anna-maria kom hit i kväll skönt med lite sällskap.


eller vad tror du?
Postat av: Lovisa

ÅÅÅÅåååååååå äntligen lite uppdateringar i från radio prataren hi hi!

Kram

2008-08-12 @ 17:54:25
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0