En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Karro

I dag blev en sån här dag då saknaden kom över mig. Jag vill bara skrika och gråta. Och det gör jag också eftersom jag är helt ensam hemma. Det är skönt efteråt men det gör så förbaskat ont under tiden. Fattar liksom inte att för tre månader och 4 dagar sen fanns hon här. Och sen bara pang borta. Vi som alltid varit fyra systrar förvandaldes till tre levande och en ängel.

Åh vad jag skulle ge mycket för bara ett telefon samtal med dig syster eller ett brev. Bara få höra att du har det  och att du trivs med ditt nya liv. Jag skulle vilja berätta all den saknad jag känner tala om hur viktig du var för oss. Hur vilsen jag är utan dig. Jag skulle berätta om allt roligt barnen säger och gör. Hur mycket alva saknar dig. Att mamma gråter mycket och att pappa inte säger så mycket som vanligt. Att jossans nya kille är ett verkligt kap som är väldigt trevlig och snäll. Om hur jag kämpar på med ridningen och att jag lär mig mer varje gång jag rider. Jag skulle så gärna vilja berätta allt som hänt för dig. Men det kommer jag ju aldrig att få göra annat än i tankarna. Det är så jävla jätte jobbigt.

Jag vill bara att du ska komma tillbaks.

Älskade karro

eller vad tror du?
Postat av: Josefin

jag har exakt samma känslor nu.

som ett slag i magen. saknaden.

klippte till kortet på hon och nille idag. ska fixa ramar i morgon. pappa blev jätte glad.



Jag skulle bli super lycklig om du ville skriva ut porträttbilden på karro så jag kan ha det i min nya lägenhet



Och ja, vilket kap. förjävla fin.



Saknar dig!

PUSS!

2008-08-27 @ 15:37:33
URL: http://josefingardestrom.blogg.se/
Postat av: Marita

tänker, funderar och gråter

2008-08-27 @ 18:45:45
Postat av: Lovisa

Kom ihåg att hon hör å ser dig öven om du inte hör å ser henne!

Så prata på med henne du för hon hör dig det lovar jag!

Å be om hjälp ifrån henne! Hon kan hjälpa!



Massor med prinsess kramar i från mig!

2008-08-28 @ 14:07:13
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Emzon

Karro finns fortf i tankarna hos mig, nästan var dag. Å då var hon för mig en barndomsvän. Kan inte för mitt liv förstå hur det är att tappa någon så nära. Skulle så gärna vilja kunna trösta alla ledsna, om det bara gick. Kram!

2008-08-28 @ 14:24:39
Postat av: Lena-Marie

Kan inte förstå att det gått så lång tid. Känns som om det var i går. Var så skönt när ja var i Oslo och fick se henne på film. Matse lovade att han skulle klippa ihop filmklipp där hon e me. Tänker på henne varje dag och kan inte än ibland tänkt att det kan inte vara sant. Å då e det som om någon sätter en kniv i en.

Vill bara säga att ni kusiner betyder jättemycket för mig!

Kram

2008-09-11 @ 11:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0