En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

första pris i förvirring igen

Stressad som tusan i dag över resan till italien som jag var helt säker på skulle ske i morgon. Hann jaga lite älg på förmiddagen sen i väg hem för att vara med på radion. Sedan stressa vidare och hämta barn och vidare till Gardvik. Hem igen fort som tusan stanna till i Dikanäs för att skriva ut biljetterna då inser jag att det är inte alls i morgon jag ska åka utan på Onsdag. Gah om jag någon gång kunde kolla saker extra då hade jag sluppit en massa stress och kunnat vara kvar hos mamma i gardvik.

Jaja det är vä bara att tacka och ta emot en dag extra hemma.

I dag fick jag väldigt glada nyheter. Inger-ann och jon-mikael fick en flicka på lycksele bb. Stort grattis till er.

Annars rullar livet på. Jag har hunnit bygga lite mer på vårt compakt living. Vi fick en ny garderob allt blev väldigt mycket bättre. mer utrymme för kläder och mycket enklare att hitta saker.

Tyckte att det gick väldigt bra med radio interjuvn. jag var väldigt nervös innan men när det väl började bev jag väld

eller vad tror du?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0