En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

rygg jäveln har pajat

Ja ha är det nån som är förvånad. Nu har ryggen hakat upp sig. Så i dag fick jag efter mycket om och men tag i en kiropraktiker som kunde ta emot mig på en gång. Han bröt och peta på hela ryggen och konstaterade att det var typ låst från fötterna ända upp till nacken. Han fick lös en del så nu kan jag andas någolunda i allafall men jag ska dit nästa måndag igen för mer brytande.


eller vad tror du?
Postat av: Emzon

Härligt!!!! Då e de bara delarna på huvudet som du kan röra då. Du får väl roa dig med att viffta på öronen tills nästa måndag. Skulle vara roligt att se... tror nästan att jag måste komma förbi =0)

2008-10-07 @ 16:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0