En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

oj vad mycket och långa kommentarer

Jag blir väldigt glad över alla kommentarer och inlägg. Det är skönt med stöd och nya infallsvinklar

Men jag vill bara påminna alla som läser i min blogg att det jag skriver det är det jag känner. Det är mina känslor och funderingar som jag sätter ord på. Om någon blir stött av det så ber jag er att sluta läsa min blogg för jag kommer att fortsätta att skriva om både roliga och jobbiga saker. Det är därför som den här bloggen över huvudtaget existerar.

Fortsätt gärna att debattera och skriva inlägg alltid lär man sig något.

Och än en gång tack alla ni som läser och kommenterar ni gör det lite roligare att skriva

Kramar Margret

eller vad tror du?
Postat av: Sara

Och jag vill bara förtydliga..jag blir irriterad på förskole personal som inte tar din oro på allvar!! Inte på någon annan... Kram kram

2009-02-01 @ 18:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0