En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Tärnaby



Anjabacken


Första åket. Lite pirrigt


Kajsa och Andreas


Vendela




Storåkaren


Lena-Marie


Något glad över att tagit mig ner vid första åket



Först åkte jag skidor


Sen bytte jag till bräda och det var mycket roligare. Tänk att det sitter kvar i kroppen hur man åker fast jag inte åkt bräda på 7 år och skidor på 15 år





Afterski Klemmet, vendela, jossan och andreas



Nille


vendela och Neila


Neila, lena-marie , kajsa och andreas


Annasara


På väg till stugan kom vi äntligen ihåg att köpa smör.


Bastu



Middagen. jannika och anna-sara verkar spana på något


Det var nog dom här dom tittade på





Två stycken snart nyblivna 20 åringar. Kajsa 19 jan och klemmet 21 jan





Min gudson Nils-johannes



Tack hela gänget för en riktigt rolig helg. Det här gör vi om nästa år

eller vad tror du?
Postat av: Emzon

Åh va mysigt ni såg ut att ha!!! Men jag måste erkänna att jag vaknade på söndag och tänkte "phu, va skönt att vakna nykter, i sin egen säng och inte bakis, i tärna"

2009-01-18 @ 22:11:28
Postat av: Evy

Nä, jag blir matt. Om Kajsa är 20 så innebär det ju att jag är........ jättegammal!!! Har just hämtat mig från chocken att Lena-Marie är gammal nog att förlova sig..och nu är Kajsa plötsligt 20. Hon ska ju springa omkring med choklad runt mun och va sisådär fem. Gratta henne så himla mycket från mig!

2009-01-19 @ 00:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0