En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Kungen

Klicka för att se nästa bild

Här är min nya häst kungen. Jag ska ha honom på foder ett år till att börja med och om vu trivs tillsammans har jag möjlighet att köpa honom. Jag kan säga att det var ögonblicklig kärlek mellan oss. Åh vad jag längtar tills jag får hämta honom.

Klicka för att se nästa bild

Jag ska hämta honom nästa vecka. Han står i dorris några mil nord väst om vilhelmina

Klicka för att se nästa bild

Det är ingen liten kille jag skaffat mig. Han är 165 i manke

Mamma du kan vara lugn. Min andra foder häst kommer att åka tillbaka till sin ägare så det kommer bara att vara två hästar.

Bilderna har jag lånat från annonsen från blocket

eller vad tror du?
Postat av: Camilla

Fniss...165cm i mankhöjd. Då kan du ju nästan gå raklång under honom. ;) ;)

2010-04-29 @ 22:39:50
URL: http://toffersson.blogg.se/
Postat av: Therese

Hej vilken fin blogg,vill bara säga att de känns helt rätt för mig att de blir just du som tar Kungen,läst lite om dina filosofier och kan bara säga att jag håller med.

2010-04-30 @ 11:04:02
Postat av: tjidtjie

Du visste vad jag tänkte !!!

2010-05-03 @ 14:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0